Radiobutiken och Rosenrot!

Hej lilla blogg och alla som läser! (om det nu är några?)
Nu står jag i butiken igen! Jag vill ha helg!! På fedag slutar vi halv två och då ska jag och Oliver åka o bada! Jag vill åka till något stort bad som har massa vatten-rutchkanor och sånt! Nån som har förslag?

Jag har börjat äta Rosenrot tabletter, och ärligt så tycker jag att dom funkar! Jag va lite skeptisk mot hälsokostgrejer men tror faktiskt att dom här funkar! Känner mig mer harmonisk och inte lika orolig i kroppen längre! Men det kanske bara är nåt man får för sig!?

Nu blev jag sådär supertrött som man kan bli efter lunchen ibland! Jag känner att jag skulle kunna lägga mig på golvet här i butiken och bara sova!
Ska gå och vika lite tröjor eller nåt så man inte gör verklighet av sina fantasier!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0