R.I.P Leandro... Du var alldeles för ung!

Jag finner inga ord...

Jag lider med din familj och vänner!

Vi va där och la blommor och tände ljus  igår och det var en stämning där som jag aldrig sett eller känt förut!

det var så många där som ville visa sitt stöd!

Jag umgicks inte med dig men vi har växt upp tillsammans, och våra mammor är bästa vänner!

Hon kommer aldrig må bra igen...Hon kommer må bättre....Men aldrig helt bra! Hur kan man må bra när man har förlorat en del av sig själv? Någon som man har sett växa upp, stöttat och älskat!

Min mamma ska dit idag, Hon grät igår och frågade vad hon skulle göra, Det är bara finnas där sa jag...Bara krama, älska och finnas där!

Jag kommer aldrig ta något för givet igen! Jag tänker ta vara på varje dag! Man tar människor och livet för givet!

R.I.P Leandro.

http://www.metro.se/se/article/tt/2007/10/15/mcdod/index.xml


Kommentarer
Postat av: Fny

rippar också :(

2007-10-17 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0