Tisdag morgon!

Hello =)

Idag är jag ännu värre än igår! Idag har jag tillochmed ont i öronen:(
Funderade starkt på att vara hemma i morse men har verkligen inte råd att vara sjuk! Så nu sitter man här ändå och ser ut som en förkyld fågelskrämma! Ringer upp till våran företagshälsovård och ska be dom att ta en titt på mina öron, eftersom det gör så ont när jag sväljer.


Igår var en bra kväll... Jag och Stephanie "fikade" på macdonalds och hon gör mig alltid på gott humör.
J kom hem igår också...Men då var klockan så mycket så vi hann knappt umgås alls!


Saknar min kära vän som är i frankrike just nu! Tänker på dig ska du veta!


Fick en tid på hälsan till klockan nio så ska börja röra mig uppåt nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0