Är jag redo?

                                      Godmorgon!

Usch det är inte speciellt mycket bättre idag.Mår illa och känner mig yr när ja går runt. Lämnade Oliver på dagis för en stund sen. Vill egentligen ha honom hemma men han skulle inte ha kul här hemma när jag mår illa plus att hans bästa kompis fyller år idag så dom ska ha kalas på dagis. Vill verklige komma iväg till jobbet me hade bara fått vända när jag väl kom dit.

Igår satt jag och tänkte tillbaka på barndomen. Vad hade jag gjort nu om jag inte hade haft barn? Ibland saknar jag att bara vara barn igen utan ansvar,räkningar och ett hem att sköta. Men när man va liten så ville man bara bli vuxen istället.

Ibland undrar jag om jag är redo att bli mamma igen?men så känner väl alla gravida antar jag.

Ledsen om jag skriver lite luddigt men har massor av tankar som behöver komma ut.

Nu ska jag vila.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0