Bitch?!

Nu har vi ätit mat och till efterätt blev det chokladmousse. Riktigt gott!
Lite uppdateringar:

I lördags hade vi tjejkväll och var barnvakt åt en treåring och en 5-månaders-bebis. Vi åt god mat men vi fick inte sova så mycket dock. Joona och hans kompisar var på kryssning så jag hämtade dom i söndags.
Dom flesta har svarat ang Olivers kalas men väntar fortfarande på att några ska svara. Alla som har svarat har iallafall tackat JA. Ska bli kul att fixa barnkalas och Oliver ser fram emot det jätte mycket.

Magen börjar komma fram men inte så mycket än,ser mest tjock ut... Ultraljud 20/5 och jag längtar!
Vissa säger att jag har blivit en riktig bitch sen jag blev gravid och det kan nog stämma eftersom jag slutade röka i samma veva.

Nu är det dax att begé sig hemåt och lägga Oliver och sen är det dax för dubbelavsnitt av Desperate housewifes.

Puss

Kommentarer
Postat av: jossan

Roligt att du skriver lite nu gumman.
Hoppas du mår bättre snart!

Älskar dig!

2008-04-15 @ 20:42:41
URL: http://joslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0