Bra för min son.

För några dagar sedan kom det över mig vilken bra flickvän min sons pappa har. Hon ringer mig varje kväll som hon passar Oliver så att jag kan prata med honom (hans pappa jobbar mkt kväll). Och hennes föräldrar tar med honom på utflykter titt som tätt.  Så jag skickade sms till henne och berättade hur mycket jag uppskattar att hon är en sån stor tillgång för min son. Hon blev jätteglad och skrev tillbaka att det värmde. Önskar att fler kunde se det från barnens sida och vara vänner istället för att bråka för att man har problem med VARANDRA.

Så ett stort + till Johanna!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
:)
Hoppa ni har en bra dag idag!!

2008-04-25 @ 09:38:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud va härligt att ni har det så, måste vara sååå skönt för Oliver!
Skickar sms med användarnamn å lösen till dig!

Puss i massor

2008-04-27 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0