Fredag

                                      Godkväll!

Fint väder vi haft idag va? Tyvärr skulle inte vädret bli lika bra i helgen.
Idag åt jag, Jossan och Fannie världens godaste lunch på  "Tindralovescoffe" som ligger på lidingö. Jag tog en varm macka med Ruccola,tomat,kyckling,bacon och fetaost! Grymt gott!
Vi satt i solen och idag har man verkligen haft sommarkänslor. Imoen ska jag köpa sandaler så jag slipper gå runt i varma jympaskor på jobbet.
Nu är jag jättetrött och ögonen faller nästan ihop. Sitter o myser med älskling och hans dotter(Tilda) nu. Hon har precis fått reda på att hon ska bli storasyster och hon ser fram emot det. Hon tyckte att det skulle bli en tjej som skulle heta Andres,,njaa!? hehe.

Oliver ringde förut och pratade med både mig och Tilda. Skönt att dom älskar varandra så mycket och kan leka så bra tillsammans.

Nu är det snart dax för sängen så jag ska gå och borsta tänderna.

Ha en trevlig kväll:)

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0