Gravid och kalas.

Nu var det ett tag sen jag skrev. Förutom att blogg.se har strulat så har jag haft ganska fullt upp. Det är ju "Oliver -vecka" nu och efter han har lagt sig så är jag helt slut. 
Bebisen i magen växer och växer och nu har vet nästan alla i våran närhet om det. Jag mår knappt illa längre och snart släpper nog tröttheten också. Hormonerna är dock lite hoppigare och jag bryter ihop för ingenting. Igår bröt jag ihop på toaletten på jobbet utan någon som helst anledning. Jag har alltid haft lätt att öppna mig för mina vänner/pojkvän men tycker det är jobbigt att sitta och gråta inför folk för "ingenting". Ena sekunden känner jag mig jätteglad och nästa sekund helt nere. Barnet borde komma i Oktober men vi vet inte säkert förens ultraljudet den 20/5.

Nu är lokal bokad till Olivers kalas den 1/5. Jag har beställt en spiderman-tårta samt köpt massor av spiderman-grejer tex: tallrikar, muggar och servetter.
Min brors bil blev stulen för ett tag sen och där låg Olivers älskade Cylkel så han tjatar om en ny i födelsedagspresent. Tror att  morfar (min pappa) kommer köpa en till honom.
Har precis skickat iväg inbjudningskort (med spiderman såklart) till hans kompisar. Det blir skoj med  kalas!


Kommentarer
Postat av: Fannie

Åh, det ska bli kul att fylla år på samma dag som ditt barn.

2008-04-03 @ 09:32:06
URL: http://fanniesegrar.blogg.se
Postat av: alexandra

Oh spiderman e fan stooort!
Oliver kommer vara överlycklig!

2008-04-04 @ 16:39:19
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0