Inspirerad!

Gud vad jag är trött på att ångra saker! Jag ältar och ältar men nu tänker jag sluta med det! Istället för att sitta och klaga över grejer som jag inte är nöjd med så tänker jag istället göra något åt det!
Min ekonomi går aldrig ihop tex. Pengarna är slut efter halva månaden för att jag har så mycket småkrediter och lån. Ett till problem är att jag är så himla lat när Jag inte har något barn hemma. Då äter jag ofta ute och orkar inte göra mat hemma. Detta ska det bli ändring på. Ska fixa en kok-bok by the way! Ska också börja röra på mig mera.
Och en sak som jag verkligen ångrar (men inte kan göra något åt) är att jag inte gick gymnasiet. Det hade varit bra nu när jag ska plugga till barnmorska. Det ska jag förresten också ta tag i nu. Vill verklgen jobba med något jag verkligen brinner för.

Nu ska jag umgås med min underbara son!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gumman jag har låst min blogg!
Gå in på msn så får du lösen och användarnamn:-D

Duktig du e som tar tag i ditt liv!
Yo go girl!

pÖss

2008-04-21 @ 16:06:09
URL: http://mama08.blogg.se
Postat av: Mami

Man ska aldrig ångra sånt man gjort, bara sånt man inte gjort! Tänk på det, gumman!

2008-04-22 @ 09:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0