Lunch med mami.

Tog febern på O nyss och den stannade på 37 g. Skönt att det går neråt! Kl 11 ska vi möta upp mamma i globen för lunch. Oliver är så van att träffa henne varje dag eftersom hon hämtade på dagis förut så nu saknar han henne jätte mycket. Hon har alltid haft en jättestor plats i hans liv.  Illamåendet går upp och ner men ska försöka jobba nästa vecka iallafall.Har ju inte råd att vara hemma egentligen.


Min vän Loijsan ringde förut idag och påminde mig om något som jag helt hade glömt att ta tag i. Vi ska ju nämligen börja plugga båda två. Hon är inne på Socionom och jag ville också bli det förut men nu har jag ångrat mig och ska nog försöka bli barnmorska istället. Tänkte börja plugga på distans men måste ringa studievägledaren för jag har ingen aning om hur man går tillväga. Skönt att vi ät två iallafall så vi kan stötta varandra.

Nu måste vi börja klä på oss om vi ska hinna.


Lämna gärna en kommentar:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0