Tid behöver alla.

Jag har alltid varit sån att när jag bråkar med någon så vill jag gärna ha det löst direkt. Jag vill diskutera direkt och sen bli vänner.
Nu har jag insett att man faktiskt kanske behöver lite tid för att tänka och få vara för sig själv. Jag har till och med själv blivit så. För om man får lite tid att tänka så lugnar man ned sig och man funderar över grejer man har sagt för att se sen om man behöver be om ursäkt lr inte osv.

Igår va jag hemma hos mamma hela kvällen. Vi åt middag och kollade sedan på efterlyst. Min mamma är underbarast i världen! Hon ställer fan alltid upp vad det än handlar om.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fannie

gissa ljud:

ppppppppppphhhhh

2008-04-25 @ 09:14:10
URL: http://fannieSEGRAR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0