TISDAG

Nu är jag hemma från jobbet. Det var helt ok att komma tillbaka och det var roligt att träffa tjejerna. Vi hade picknick på lunchen och det var riktigt mysigt.

Det gick bra att lämna Oliver imorse också. Dock var det väldgt ledsamt för min del:( Har lite ångest nu för att jag saknar honom! Jag har ju varit med honom dygnet runt i snart en vecka och då är det svårt att släppa taget.

Sanrt kommer älskl iallafall hem och jag ska laga carbonara nu.

Skriver senare.

Hoppas alla har en bra dag i solen:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag ska snart till bvc så ag hinner inte nu, men jag kollar mejlen lite senare idag... tills dess...

Missa inte min tävling, du kan vinna en VooDoll!
Du behöver bara gissa svaret på ett par frågor.
Men det gäller bara fram till klockan 23:00 ikväll...

2008-04-23 @ 09:45:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0