UL PÅ ONSDAG!

                                Godmorgon!

Har inte uppdaterat på hela helgen. Var i örebro hela lördagen och igår hade jag fullt upp med städning och restaurang-besök.
I örebro var det mys. Vi kom fram rätt sent eftersom vi fick bensinstopp på vägen. Killarna åkte Go-cart och Älskl blev bjuden på tävlingar eftersom han var så duktig. Så på söndag åker vi tillbaka för att tävla. Tror ni han var stolt?hehe.
Hans  moster hade blivit stor om magen och förväntas föda om en månad.

Igår träffade jag en gammal kompis på frukost. Sen åkte jag hem och städade hela lägenheten och på kvällen gick jag och J på restaurang. Vi åkte runt och försökte hitta ett mysigt ställe och hamnade på min gamla chefs restaurang. Vi åt pizza och sen blev vi bjudna på efterätt och kaffe,mysigt var det.

Bokade precis en tid för UL. Ska ju göra ett den 20 maj men känner att jag vill göra ett så snart som möjligt så bokade ett extra på en privat-klinik. På onsdag gäller det så håll tummarna att allt är bra med våran bebis!


Ha en bra dag!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0