UL

                                          Hej bloggis och ni som läser:)

Idag var vi på UL och tittade på bebis. Det var jättemysigt att se den lilla röra sig och se att hjärtat slog. Jag är i v.14 och INTE 15 som vi trodde. Och verkligen skönt att ha någon att dela det med eftersom jag var ensam förra gången.
Efter UL var vi och åt lunch och sen mötte jag upp tjejorna för lite kalas-shopping. Olivers kalas har kostat nästan 1000 kr men det är det värt. Man fyller ju bara en gång om året. Det kommer 10 barn imorn och jag hoppas på lite ideer. Har ni något tips på vad man kan göra mer ppå ett barnkalas än att äta tårta och fiskdamm så snälla säg till innan kl 14 imorn. Efter shoppingen hämtade jag upp Oliver från dagis och nu är vi hos mamma. Ska gå och hämta nyckeln till lokalen snart.

Tack för alla kommentarer jag får. Blir peppad att skriva mer om ni kommenterar och jag svarar på alla kommentarer.

Blir nog massor av bilder från kalaset imorn kväll:)

Ha en bra valborg.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0