fastnar här så lätt.

Som vanligt fastnar jag framför bloggen fast jag egentligen måste göra annat. Det blir nog inte att hitta på något skoj idag för älsk måste jobba kväll:(

Jag måste verkligen sysselsätta mig med något hela tiden för att inte tänka på rökningen. Nu ska jag plocka lite och byta lakan. Det blir äggröra och korv till middag:) love it!

Oliver kommer säkert ringa snart också:):) saknar min lilla kille!


Den 17 mars går jag ner i tid på jobbet och kan hämta Oliver på dagis VARJE dag på min vecka! Ska bli så underbart...längtar!


Puss

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

du har skrivit din bloggadress fel i två kommentarer nu, bara så att du vet det. det är ett kommatecken istället för en punkt mellan "carooolines" och "blogg".

usch... jag klarar inte av att läsa om sjukdomar och sånt, och absolut inte när det drabbar barn! :/

2008-02-27 @ 18:30:54
Postat av: Mami

Kanske en liten mormor kan få hämta nån gång :-)

2008-02-28 @ 09:05:25
Postat av: Carro

Hehe det är klart du får mamma

2008-02-28 @ 09:46:47
URL: http://carooolines.blogg.se
Postat av: Alexandra

Å va skönt gumman att du går ne ri tid!
75% då eller?

2008-02-29 @ 15:12:54
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0