FREDAG KVÄLL!

                                    God kväll underbara läsare!

Äntligen fredag!

Efer jobbet var jag o J o storhandlade eftersom han fick lön idag. Vi handlade dammsugare(Jag råkade ha sönder våran förra), ny vattenkokare och massor av mat. Barnen fick också varsin ryggsäck som dom genast fyllde med massa grejer när vi o hem. Vi åt middag och sedan la vi barnen...(Och Joona som somnade så sött med dom). Jag fick ett städryck och har nu städat hela lägenheten förutom barnens rum och vardagsrummet. Jag är helt uppe i varv men kommer väl somna så fort jag lägger huvudet på kudden.

Imorgon blir det barnteater på söder med mamma och barnen,ska bli mysigt.


Kanske inte blev ett så intressant inlägg men kände för att skriva lite :)

God natt

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0