Känns inte riktigt säkert på det viset!

                                                                           Hej

Är det någon mer än jag som känner vårkänslor?! Solen skiner och då blir man verkligen på super humör!

Igår var jag, min bror och Joona o hälsade på pappa som ligger på sjukhus(han var med om en bilolycka för ett antal år sedan) och jag berättade att jag ska till Finland på bröllop och att Fannie och Jossan ska ta hand om Oliver hemma hos oss, eftersom jag hade räknat fel på veckorna och upptäckte att Oliver är hos mig just dom dagarna som vi är borta.

Nehe jag vill ta hand om honom då också
säger pappa då. Men pappa du har ett ben som du knappt kan gå på+att  du äter väldigt starka mediciner och man vet aldrig när du behöver åka in med ambulansen. Jag sa ju verkligen inte det är för att vara elak på nåt vis men jag måste ju tänka på Olivers bästa. Min pappa är en underbar morfar och hämtar Oliver jätte ofta på dagis men då har han inte infektion i benet som nu. När Oliver är med F&J så vet jag att dom hittar på grejer med honom och han älskar dom verkligen så mycket!

Jag tror att pappa tog lite illa upp för att han inte fick ha honom så mycket som han ville men som sagt så måste jag tänka på vad som är bäst för Oliver. Jag lovade att han skulle få ha honom över en dag iallafall.

Köpte grymt snygga skor till Oliver idag! Bild kommer ikväll.

Ha en bra dag allihopa!

Love!

Kommentarer
Postat av: Ida-Mari

Vi bor i Hallstavik, 10 mil från Sthlm :)

2008-02-14 @ 18:35:37
URL: http://omida.blogg.se
Postat av: Tessan

jo, jag känner vårkänslor!! om den bara kunde komma snart!!

2008-02-15 @ 09:04:50
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Mami

Pratade lite m pappa om detta och jag tror han förstod. Kanske han kan hämta Oliver om han är hemma och sen lämna över?

2008-02-15 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0