SÖNDAG

Söndagen är alltid ångestfylld. Man vet att man ska gå upp tidigt imorn och det är ingenting man dierkt ser fram emot. Har iofs gått upp väldigt tidigt hela helgen eftersom barnen inte sover speciellt länge. Det har varit en väldigt händelserik helg iallafall. Har änligen fått mina uggs! Lite sent kanske men dom är så snygga och sköna. Hade flera par för några år sen och velat haft dom sedan dess.

 
(Blev inte så bra bild.)


Igår var jag,mamma och barnen på leksaksmuseet och en barnteater.(Bilder kommer senare)
Det var jätte mysigt och barnen uppskattade det verkligen.

Idag har jag och Oliver shoppat lite i farsta med Marie. Oliver fick en ny jacka och mössa och så åt vi lunch där. På eftermiddagen fikade vi hemma hos oss med en tjejkompis som bor i grekland men var på snabb-besök i sverige!
Oliver ligger och kollar på Alfons nu och jag ska plocka undan lite.

Hörs imorn.

Puss och kram

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0