TORSDAG KVÄLL

                                                                   Godkväll!

Just nu är jag väldigt trött! Eller ja det är inte bara ikväll, har varit trött senaste dagarna och inte haft lust med någonting. Igår fick jag en migränattack på jobbet. Tog en migräntablett och då kändes det som att hela ansiktet domnade bort plus att jag hade synrubbningar i en halvtimme istället. Man ska ju helst gå och lägga sig när man har migrän men kändes inte som att jag ville lägga mig och sova på jobbet så jag fick stå ut. Blev otroligt seg efter det här och kände mig konstig hela kvällen. Pappa blev iallafall utskriven igår så jag och Oliver körde hem honom efter jobbet.



Idag hämtade jag Oliver vid fyra och då gick vi till parken med Marie och Melissa. Synd att det är så stor åldersskillnad på dom. Men O var så söt när han skulle göra fart på henne och visa henne massa olika saker. Efter det åkte vi till mamma och åt en jätte god middag,och sen åkte vi och kollade på hennes blivande lägnhet. Riktigt fin var den.

Nu ligger Oliver o sussar och jag ska väl göra samma sak antar jag.

Lite bilder från idag kan jag bjuda på iallafall. (Dålig kvalité,tyvärr)

image190
image191
image192
image193


Godnatt

// Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0