Gå vidare snälla du!

                                       Godmorgon kära läsare!

Äntligen lördag och ledighet! Blir bara så irriterad när man vaknar av att "hon" ringer och ber om skjuts. Snälla du kan du gå vidare! Finns det verkligen ingen annan du kan ringa denna lördagsmorgon?! Svårt att förklara allt här i bloggen men behövde skriva av mig lite.

Igår var Jossan här o kollade på film med oss. Vi såg "Freedom writers" och jag kunde inte hålla tårarna borta. Rekomenderar den starkt.

Oliver har börjat ringa varje kväll för att säga godnatt, vilket känns så himla bra. Även när hans pappas tjej har honom (hans pappa jobbar mycket kväll) så ringer han för att berätta vad som hänt under dagen och säger alltid flera gånger: "jag älskar dig mamma".     Längtar till på måndag när han kommer hem!
Förra veckan frågade han när han skulle få en lillebror,haha. Kan han läsa mina tankar?!
Är verkligen sugen på att skaffa ett syskon till honom, men det är mycket man behöver tänka igenom.

Nu ska jag gå och göra lite frukost.

Take care!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0