Ibland flyter allt verkligen på!

                                               God kväll!

Blev bjuden på middag av mamma idag. Hon har precis lagt Oliver och jag funderar starkt på att gå och lägga mig jag också. Imorn ska jag upp 5.30 för att åka o träna på jobbet. Kommer bli sjukt jobbigt men måste ju vara fit for fight nu till sommaren. Ska försöka lägga av med allt onyttigt men det är lättare sagt än gjort. Skjuter upp det hela tiden och tänker: "På måndag börjar jag äta nyttigt". Nån som känner igen sig?!


Idag när jag fick hem min lönespec blev jag väldigt glatt överraskad, jag fick flera tusen mer än vad jag hade räknat med och det behövs verkligen just nu.

Nu ska jag ringa min älskade, borsta tänderna och gå o lägga mig.

Godnatt!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0