Igång nu igen.

Dåså..Då var man här igen då! Väldigt länge sen nu faktiskt. Har mest kikat runt bland andras bloggar(nyfiken som man är,hehe) och hittat nya favorit-bloggar.

Mycket har hänt sen sist jag skrev. Min lägenhet blev klar med tapetseringen idag och jag är jätte nöjd. Det blev lite latte-insprerat med en fondvägg som var lite mörkare. I barnens rum så blev det vitt med lite mönster. Vitt känns väldigt tråkigt men eftersom vi inte hade tänkt bo där mer än ett par år till så kändes det bättre att ta en ganska diskret färg och sen sätta upp massa fina tavlor. Det blir nog bra. Bilder kommer sen. Nu är jag hemma hos mamma. Tänkte äta middag här och sen åka hem o börja flytta tillbaka möblerna eftersom allt står i mitten av rummen nu. Oliver har fullt upp med att titta på Pinocchio och blir bara arg när jag stör honom i hopp om att få en kram eller en puss.
Söta unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0