Läsare?!

Jag känner mig väldigt smickrad. Skriver inte spec ofta längre men ändå verkar folk kika in dagligen. Det gör mig väldigt glad :)

Nu är pengarna slut och jag har precis rensat tomflask-skåpet. Fick ihop ca 40 kr och det kommer man inte så långt med. Skrev ett mess till min bror och frågade lite snällt om jag kunde låna en hundring av honom.
Svaret blev:  Du har ju redan lånat 1000 kr, jag kommer ju aldrig få tillbaka! Men efter en stund skickade han igen: Okej jag kommer över med en hundring sen,du har varit så duktig den här månaden.
Undra om han syftade på att jag lyckades hålla i pengarna ända tills idag. Jag vill bli rik! Jag orkar inte ha det så här längre! Som tur är har J fått jobb så det betyder att from nästa månad så kommer ekonomin vara bättre.

Nu ska jag kolla på vänner.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0