ONSDAG KVÄLL

                                         Hej kära läsare!

I tisdags på morgonen blev Olver magsjuk. Han lyckas alltid bli sjuk när han är hos sin pappa. Hatar att inte ha honom hos mig när han mår dålig men jag pratade med honom i telefon och han sa att han mådde bra fast han hade spytt.  Min lilla poljke börjar bli så stor!

I veckan har jag mest jobbat och tagit det lungt hemma.
Nu har vi ätit middag och kollat på Martina Haags film "underbar och älskad av alla". Den var riktigt bra faktiskt.
Både jag och J känner oss lite hängiga så det blir nog att lägga sig tidigt idag. Hoppas vi inte blir sjuka.



I helgen har jag inget speciellt planerat. Fannie bjöd över mig på tjejkväll på lördag men har inte bestämt mig för om jag ska gå eller inte. Vill ha en "spontan-helg" och bara ta dagen som den kommer. Men vi får se...låter väldigt lockande att sitta o dricka lite och snacka skit med tjejerna.

Nu väntar älskling och sängen!

Sov gott!  Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0