Snälla klipp inte mitt barn,tack!

                                             God kväll!

Kom hem för någon timme sen. Har borstat tänder och nattat Oliver så nu ligger han i min säng och lyssnar på nalle puh. Blev lite sent idag eftersom vi har varit och fikat hos Marie och min älskade guddotter.

Allt gick bra med hämtning och Oliver blev jätte glad när han såg mig. Han vinkade till sin pappa från bilen och jag bad honom ta av sig mössan eftersom det var varmt. Jag fick en chock! Hans hår var borta! Jag ringde upp hans pappa och frågade vad fan han hade gjort med mitt barn?!
Hans trimmer hade tydligen hakat upp sig och klippt väldigt mycket! Tur att hans hår växer väldigt snabbt.

Nu går det inte att ladda upp bilder och jag har inget tålamod till att fixa med det heller . Så bilder kommer imorn.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mami

Åh vad synd att han blir klippt till ingenting! han är så fin med hår.

2008-01-21 @ 10:17:24
Postat av: S

Hej! Tack för din kommentar! Jag har folk att prata med, men jag tycker att det är så jobbigt att "belasta" andra med mina problem..

Söt son du har!

2008-01-21 @ 17:00:05
URL: http://mittgamlaliv.blogg.se
Postat av: Sophia

Jag skulle avlida om Dag klippt kidsen... ;-)

Vi bor på Paternostervägen, precis bakom Nytorpsskolan!

2008-01-22 @ 23:10:20
URL: http://minamonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0