Söndag



Tyvärr har jag ingen "före-bild". Men så här ser det ut på väggarna i vardagsrummet nu. Förut var det en vit tapet med massor av fula hål. Tycker det är riktigt fint såhär.


Snart ska jag åka och hämta O hos sin pappa. Han ville komma hem idag och jag är mer än glad för det! Har saknat honom jätte mycket och har nästan abstinens nu. Efter det ska vi hem till en tjejkompis och hennes dotter.
Helgen har varit jätte lugn. Har myst med J och knappt gått utanför dörren.
Idag när jag hade handlat frukost och skulle parkera på gatan så körde jag in i trottoarkanten och fick punka på däcket,suck! Såna där bil-oturs-grejer förföljer mig! Kanske ska hålla mig till tunnelbanan iallafall.

Nej nu ska jag klä på mig och hämta trollet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oh va fint det blev!
Ses gärna nån dag, du fick väl mitt nr?

Puss

2008-01-20 @ 17:24:16
URL: http://mama08.blogg.se
Postat av: Mami

Ja, tur att man fick se en bild eftersom du aldrig är hemma när man vill komma o kolla. Jättefint!

2008-01-21 @ 10:15:35
Postat av: Leas mamma Sandra

Vi har också en sån där IKEA-lampa, fast en sån där rak. :) hur gammal är din son? :)

2008-01-29 @ 14:42:01
URL: http://leasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0