Tidig morgon!

                                                 God morgon!


Gick upp halv 6 idag för att skjtsa J till jobbet. Var jätte trött fast jag la mig tidigt igår. Nu har jag duschat och piggnat till lite.

Jag har bestämt mig för att börja plugga! Idag ska jag ringa en studievägledare som ska hjälpa mig att söka in på komvux. Vet inte alls hur sånt där gå till. Jag börjar med att plugga upp gymnasie-ämnena och sen tänker jag utblida mig till socionom. Det ska bli riktigt kul! Dock måste jag tyvärr plugga på distans och jobba samtidigt. Men får gå på lite kvällskurser istället.


Nu måste jag göra mig iordning!

Hoppas alla får en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Leas mamma Sandra

Det är undebart! Fast självklart är dte jobbigt ibland när folk tittar och så, men de flesta ler när man går med barnvagnen och liknande. :) Men Lea är så underbar och snäll så det är hur kul som helst! Självklart finns det alltid motgångar i allt, och det finns ju stunder då man tycker dte är jobbigt, men alla fina stunder väger över det. vad tycker du själv?

2008-01-31 @ 08:54:49
URL: http://leasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0