Barnmorskorna.

Har varit hemma någon timme.. Storhandlade med brorsan efter jobbet och nu har jag packat upp och plockat lite här hemma. Ringde Oliver vid 19 men då hade han slocknat,han är helt slut efter hela dagarna i skidbackarna. Han tycker iallafall att det är jätte kul och vill åka hela tiden.


Illamåendet har varit betydligt bättre idag men fick några attacker nu efter affären. Det blir värre i bilen tror jag.

Nu ska jag plocka det sista och sen kolla på "Barnmorskorna" på tv som har premiär idag.Snart kommer älskl hem också. Jag har sovmorgon imorn eftersom jag ska vara hos doktorn kl 11,skönt!

Godnatt

Puss

Kommentarer
Postat av: Sophia

Visst är det härligt att se när andra har ont och föder barn? ;-)

Helgen är fullbokad. Har du Oliver i veckan som kommer?

2008-03-28 @ 18:33:02
URL: http://minamonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0