Bloggar som jag läser dagligen.

 Läser förstås massor av bloggar men det går ju inte att lista alla så här är dom jag läser ofta:

Fanniesegrar.blogg.se: En av mina närmaste tjejkompisar. Hon är bra på att skriva och har väldigt mycket åsikter,vilket jag tycker är jätte bra. En jätte gullig tjej som jag tycker väldigt mycket om och alltid ställer upp.

Joslin.blogg.se: Också en av mina närmaste kompisar. Jätte gosig och snäll tjej som har ett hett temperament=) Hon betyder också väldigt mycket för mig och ställer alltid upp.

Tumadre.blogg.se: Är ensam tvåbarnsmamma till två underbart söta barn. Svarar alltid på kommentarer och är alltid glad och trevlig.Sånt uppskattas! Uppdaterar ofta och verkar vara en supermamma. Ser upp till henne.

Minamonster.blogg.se: Uppdaterar inte så ofta men är en trevlig tjej men två små barn. Är väldigt rapp i käften och har alltid saker att säga till om,en riktigt tuff tjej. Gick på xist tillsammans när barnen var yngre.

Mama08.blogg.se: En jätte gullig tjej med två små pojkar. Har fikat några gånger och planerar att träffas snart igen men barnen. En riktigt skön tjej.

Denize.blogg.se: Vi gick också samtidigt på xist när barnen var små/yngre. Ensamstående till söta Emilia. Jätte duktig på att skriva men är dock sämre på att svara på kommenater. Tycker det är starkt att klara allt själv!

Som sagt så läser jag andras bloggar också men det här är dom som läses oftast. Sen läser man ju Blondinbellas o co för att få lite nöje i vardagen(om ni försår vad jag menar,hehe).

Tipsa mig gärna om fler bloggar:)





Kommentarer
Postat av: TUMADRE

aha, så du har gått på xist ? där gick jag också när alice var liten... och när jag var gravid. typ... år 2005 ;)

2008-03-20 @ 11:53:00
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0