Bröllop.

Idag känns det lite bättre men mår fortfarande skit. Är sjukskriven från jobbet och orkar knappt ta mig ur sängen. Har fått i mig två mackor nu och skulle vilja ta en promenad men känns som att jag inte pallar det. Kommer säkert spy på vägen. Vi var ju som sagtpå brölop i finland förra veckan. Det var jätte skönt med lite semester men det var några grejer som ïnte var så lyckade. Loijsan blev jätte sjuk och var sängliggandes hela resan(ligger på sjukhus nu med lunginflamation), Jag mådde illa hela resan och kände mig besvärlig plus att jag saknade Oliver så mycket! Tur att jag hade såna underbara barnvakter som fixade jobbet perfekt. men annars var det jätte mysigt och bröllopet var superfint! Jag vill också gifta mig :)

Våran dator är väldigt seg på att ladda upp bilder men kan försöka få upp ett par iallafall:

image204
Dålig bild på mig men älskling ser jätte bra ut.

image205
Tärnorna.

image206
Tilda,Sina,Mickeoch Älskling.(sina får snart bebis) =)

image207
Minsta tärnan. Söt va?

image208
Bröllopsparet.

image209
Så fina!
image210
Älskar den här bilden.

Det blev några bilder iallafall. Nu ska jag krypa ner i sängen igen.

Och som sagt...Lämna gärna en kommentar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken fin bild på er:-D

2008-03-13 @ 13:05:20
URL: http://mama08.blogg.se
Postat av: Malin

fina bilder=)

2008-03-20 @ 12:00:03
URL: http://Minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0