Inte ett enda bloss!

Nu har jag inte tagit ett enda bloss på en vecka och en dag! Duktigt eller hur?

Tisdag idag då! Sista dagen på jobbet sen är jag ledig en vecka! Ska bli så skönt. Vi åker till finland imorn-kväll och kommer hem på måndag morgon,så det kanske inte blir så mycket skrivande då eftersom jag inte har datorn med mig. 
Igår var jag bara hemma med min älskade son och myste. Saknat honom! 
Idag blir det middag hos mormor, och imorn ska jag och Oliver ha en mor-och-son-dag och åka till badhuset och kanske gå på bio. Mår lite bättre idag men illamåendet kommer och går.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fannie

MO-HA-HA-HA

2008-03-04 @ 15:32:05
URL: http://fanniesegrar.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Vi var också på heron och spelade med maskiner ( i lördags ). Åhh, illamående är inte så trevligt... ;) Hoppas ni får en kul resa iaf . Kram

2008-03-04 @ 18:56:22
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0