Jomenvisst...

Nu är vi hemma....Efter jobbet åkte jag och Fannie till dagis och plockade upp Oliver. Fannie tänkte ta me sig ett till barn men hejdade henne i dörren, haha! Nädå men skulle önska att hon och Matte skaffade sig en liten. Hon skulle bli en bra mamma.
Vi åkte hem och städade lägenheten och sen åkte vi och åt middag på mitt gamla jobb(restaurang). Riktigt god mat och det var roligt att träffa folket igen. Matte kom dit efter ett tag och sen delade vi på oss. Jag och Oliver åkte och handlade med Marie och jag kom hem med chips,dipp,godis och påskmust. Jag som inte ens gillar påskmust...men men. Oliver somnade i bilden på väg hem så därför vaknade han till när vi kom hem. Borstade tänderna, läste en bok och nu lyssnar han på saga. Känner mig lite irriterad på en viss person just nu och för första gången på länge så är jag röksugen. Men skulle aldrig röka nu! Får väl sätta mig i ett hörn o äta chips och vara arg istället.

Glad påsk förresten allihop!

Vad har ni för planer i påsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0