Bebis mår bra!

Idag har vi varit på UL. Åh vilken underbar känsla det var att se de lilla igen. Jag hade kunnat ligga och titta på den i flera dagar utan att tröttna. Den sög på tummen,gapade,gäspade och levde runt. BF är 23 Oktober men eftersom jag ska göra snitt så blir det väl nån/några veckor innan. Ska kolla om det går att lägga upp bilerna lite senare. NU längtar jag verkligen:D ska bli kul att få en liten till.

Efter ultraljudet så promenerade jag upp till globen och åt lunch med mamma och shoppade en väska. Det var halva priset och jag tyckte den var jättefin
image287
Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

mysigt med ul vid hade bf 23okt vi med. och blev fram flyttade till 21 efter som skulle få snitt men sedan plockade dom ut melwin den 4okt.. Hoppas allt gå bra..

2008-05-20 @ 15:25:03
Postat av: Anonym

Ur snygg! :D

2008-05-21 @ 14:47:47
Postat av: alexandra

Assnygg väska!
Ul e alltid sjukt roligt, måste vara kul att nån att dela allt med denna gången=)

2008-05-21 @ 16:13:19
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0