Det gick inte bort.

Och Oliver blev ledsen för att jag skällde på honom. Han somnade nyss och jag har lite dåligt samvete att vi somnade som ovänner:( Han brukar aldrig göra något hyss så jag är inte van att skälla på honom.

 Vet någon hur man får bort gul penna från en vit tapet

Usch nu har jag tråkigt. Jag ska vara gravid och tjock hela jävla sommaren. Bara för att jag vill ha ett barn till så behöver man väl inte älska att vara gravid? För det gör jag inte iallafall. Känner mig mest instängd.

Ska kolla vad det är på tv ikväll och sen kanske försöka somna tidigt..

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt att få barn som ung. Så gulliga barn.
Var dina barn planerade? Hade du svårt att bli gravid. Undrar så mycket. Har du lust att prata och svara på frågor så är min msn: [email protected]

2008-05-05 @ 12:07:51
URL: http://barn.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0