Fokusera på det som är bra och sortera bort det andra.

                                              Hej!

Idag känns det faktiskt lite bättre. Jag har tänkt och tänkt och kommit fram till att det faktiskt bara är JAG som kan göra att jag mår bättre. Jag måste försöka sortera ut tankarna och faktiskt uppskatta vad jag har och inte vad jag inte har. Just nu känns det bra med dom tankarna men det kan lika gärna rasa ihop igen så vi får inte ha för stora förväntningar.


Har inga planer för kvällen. Slutar lite tidigare idag eftersom jag jobbade över lunchen så hoppas jag slipper alla köer.

Igår lovade jag Oliver att vi skulle ha picnic nästa vecka om det är fint väder. Ska det vara fint väder? Idag är det iallafall väldigt fint och man vill bara gå ut i solen.

Tänker på dig idag Marie!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är 20 år (fyller 21år i sep) och bor i Gävle. Du då?

Okej, varför vill du ha snitt för?

2008-05-09 @ 13:26:54
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0