FREDAG KVÄLL

                           Hej bloggen och ni som läser!

Nu har jag lagat mat,diskat och tvättat en maskin.
Nu sitter jag och barnen och äter popcorn och kollar på film. Båda är väldigt trötta så ska lägga dom tidigt ikväll. Joona är och jobbar men borde bli klar snart. Ledsen att jag inte har något intressant att skriva men är det något ni vill veta så är det bara att fråga. Bebisen sparkar för fullt nu när jag sitter och tar det lungt:)
Beställde en tröja där det står "bebis" på magen igår och även en "pappa" tröja till J. Ska beställa storasyster och storebror tröjor till barnen sen men det får bli senare. Det är ju ett tag kvar.

Ha en trevlig kväll!


PUSS


Kommentarer
Postat av: alexandra

Nästa helg blir kalasbra, skansen hade nog varit kul för kidsen ja!
Jobbar månd+tors så mig spelar det ingen roll vilken dag, jag tog ut en veckas semester till att börja med v27 sen får vi se om det blir nåt mera:-D

Puss

2008-05-18 @ 14:31:53
URL: http://mama08.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag tänkte nästan det eftersom ni kö varanann:-)
Då ska vi fan ses för nu ere dax!

2008-05-19 @ 09:26:48
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0