FREDAG!

Äntligen fredag! Och lön dessutom..
Nu har grabbarna åkt iväg till Norge på bilträff och jag sov fruktansvärt dåligt utan Joona inatt. Jag vaknde flera gånger och drömde konstigt hela natten. Haha fan va beroende man blir av sällskap i sängen:)

Jag och loijsan hade myskväll med film och massor med mat, frukt och B&J-glass igår. Tyvärr kunde jag inte fota eftersom att J tog med sig kameran.
jag var också uppe i globen och shoppade en spiderman-resväska till Oliver och lite smink till mig själv.

Ikväll blir det mys med Jossan. Vi ska kolla på Beck, äta onyttigt och färga håret:)

Måste ge en "Dagens ros" idag! Den går tillvåran extramormor Lotta här på jobbet. Hon bakar kakor,syr och hjälper alltid till med allting! Förra veckan hade hon gått och köpt mamma-byxor till mig och igår hade hon med sig ansökan till vuxenutbildning+bok så jag skulle bli lite sugen att sätta igång! Hon är verligen helt underbar.




Idag för jag över alla mina pengar till mammas konto för att börja med min budget:) Känns lite tufft faktiskt,hehe.
Önska mig lycka till..

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0