GRATTIS OLIVER ÅR!

Min grabb är stor nu! Hela 4 år och jag kan inte låta bli att tänka tillbaka för exakt fyra år sen när min lille var nyfödd. Åh vad jag blir nostalgisk. Tiden går för fort!



Åh jag vet inte vart jag ska börja...
Vaknade igår kl 5 imorse av att barnen kom in tll oss helt klarvakna. Jag upptäckte då att jag hade VÄRLDENS migrän. Jag grät av smärta och spydde som en gris. Joona fick ta hand om ungarna medans jag försökte komma på ett sätt att döva smärtan Hade migränmedicin men var osäker om jag fick ta det. Kollade internet och fick bara dubbla budskap. Jag kunde inte göra annat än att pilla i mig en tablett och försöka sova en stunde med öronproppar och en trasa på ögonen. ÅH vilken smärta säger jag bara. Efter någon timme släppte den värsa värken och jag var tvungen att gå upp för att hinna fixa allt. Vi åkte och hämtade tårtan och åt lunch i farsta. Sen åkte jag och mötte tjejerna och Jonna och barnen åkte hem för att klippa Oliver och fixa iordning sig för kalaset. Huvudvärken var då tillbaka men inte lika farligt som innan. Vi var klara prick två och då hade vi stressat som bara den. Barnen kom en efter en och efter 20 min hade nästan alla barn kommit. Vi sjöng för Oliver och ställde fram dom fina tårtorna,läsk,bullar och kakor. Det var jätte roligt och tiden bara flög iväg. Efter tårtan så fick barnen gå ut på skattjakt och leta godispåsar i parken precis utanför. Det uppskattades jätte mycket och barnen verkade ha roligt. Jossan och Fannie gick ner och städade(mina änglar) och sen var klockan nästan fyra och alla barnen började gå hem. Alla va nöjda och vi fick MVG av föräldrarna vilket verkligen var kul att höra. Efter att alla hade gått så började värken i huvudet bli värre och värre. Jag och Oliver åkte hem till mamma på middag där Oliver fick en cykel,bärbar dvd och en cd-skiva med bok till. På kalaset fick han lego,kulor och av Foch J en spiderman-garderob.
Jag åkte hem vid 20 och Oliver sov kvar hos mamma. Han,mamma och mormor skulle på nalle puh musikal idag. Jag somnade direkt när jag kom hem och vknade idag av världens migrän IGEN. Jag kom inte upp till jobbet utan fick sjukskriva mig och ringa läkare. Hon sa att det var Ok med dom tabletterna jag hade så jag tog en sån och la mig och sov. Nu känns det bättre och jag har precis ätit lite.
Kameran glömde jag hos mamma så bilder kommer ikväll.

Det kanske blev lite snurrigt inlägg men är lite dåsig av tabletten fortf.

Ett stort tack till min underbara vänner för all hjälp igår. Ni är helt klart bäst!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som om det vart jättelyckat! Det där gjorde ni bra! :)

Apropå nåt annat så har jag avslutat det hela nu..Var på sjukhuset igår och det gick jättebra. (känns hemskt att säga det) Hade knappt ont så det var skönt. Var jättenervös inför det. Fick en spruta också för att jag är Rh negativ eller vad det var. Uscha.

Jag tänker avsluta den bloggen på metrobloggen men fortsätter på blogg.se. Hoppas vi kan fortsätta ha kontakt? :)

Hoppas du mår bättre snart angående migränen. Sånt är jobbigt! råkar själv ut för det ibland :(

Kramar Sanna

2008-05-03 @ 11:13:59
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Sophia

Grattis till Oliver! Fatta att våra bebisar är stora nu...

2008-05-03 @ 18:31:58
URL: http://minamonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0