MÅNDAG

Då var det måndag igen då. Helgerna går läskigt fort.
Igår var vi i Örebro hela dagen och kollade på när älskl tävlade. Han var riktigt duktig och kom 11 i finalen trots att han bara hade kört banan fyra gånger och alla andra var stammisar.
Efter finalen åt vi pizza hemma hos blivande mamman och vid 22 åkte vi hem. Jag somnade i bilen och sov så skönt hela vägen.

Oliver ringde igår kväll och berättade om hans kalas hos hans pappa. han hade fått en cykel (där också) och massa andra leksaker. Han är riktigt bortskämd den där ungen:)

Btw så kom han dagen efter han hade ritat på väggen och sa: Förlåt mamma jag ska aldrig rita på väggen mera,haha. Jag kunde ju inte annat än krama honom och ta emot hans ursäkt. Som sagt så gör han nästan aldrig några hyss och när han väl gör några så ångrar han sig sen. Älsklingen!

Nu har vi bytt om till sommartid på jobbet och slutar 15.50 istället för 16.50 varje dag. Riktigt skönt. En timme gör väldigt mycket.

Nu är lunchen slut.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Du undrade i min blogg hur gammal jag är och jag är bara 16 år fyller 17 om ett par månader.

2008-05-05 @ 19:09:36
URL: http://barn.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0