Mysig helg!

Förlåt förlåt att uppdateringen har varit så dålig men har knappt varit hemma något. I fredags hade jag och Jossan myskväll efter att ha varit i stallet. Jossan hjälpte mig att göra slingor och det blev riktigt lyckat tycker jag. Igår åkte vi ut till hennes landställe på Lidingö och låg i solen hela dagen. jag somnade och sov 2,5 timme i solen så jag var ganska bränd sen. Vi grillade och kollade på Mélodifestivalen. Tycker ni att rätt låt vann?! Nope det tyckte inte vi iallafall. Vi somnade direkt efter och vaknade vid 11 idag. Fattar inte hur vi kunde sova så mycket? All frisk luft kanske? Idag har vi legat på bryggan och stekt hela dagen också. Vi kom hem vid fyra och då var det bara snabbt in i duchen för att sedan möta upp brorsan och laga middag till mamma. Efter det åkte vi till pappa för att byta däck på min bil.


Det blev en kort uppdatering för jag är trött och måste lägga mig. Joona lär väll dyka upp snart också.

Tack Jossan för en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ingen fara. Kräver inte att du ska uppdatera jämt. Förstår att du har annat att stå i ;)

Får se om jag lägger upp lite bilder sen på vardagsrummet. Om det blir så som jag hade tänkt hehe.
Men det måste ju bli bättre och se bättre ut än vad det gör nu iaf haha. ;)

Sov så gott! Kramar

2008-05-25 @ 22:52:25
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Fannie

ring mig!

2008-06-03 @ 19:02:33
URL: http://fanniesegrar.blogg.se
Postat av: caroline

Ja usch det var inte alls roligt! Och med tanke på att det inte är första gången jag känt mig svimfärdig så behöver man ju kolla upp vad det kan bero på när kroppen säger ifrån sådär.. jag jobbar ändå 9 timmar om dagen.. :/



Usch! Det låter inte alls kul! Jag hoppas ni kan reda ut vad det beror på där med! Vilken vecka är du i nu? Kram kram!

2008-07-02 @ 09:29:14
URL: http://myowndiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0