Om mig!

Jag tänkte berätta lite om mig själv och mitt liv. För när jag tänker efter så har jag inte berättat så mycket om hur och vem jag egentligen är.

Jag kan ju börja med att berätta om mig som yngre. Jag började både dricka och röka när jag var 13 år. Jag skötte mig inte i skolan och fick därför byta till en skola som senare räddade mina betyg och mycket annat också. Skolan hette tjejforum och var en så kallad "specialskola för tjejer" Vi var allt som allt 17 elever i skolan och var uppdelade så vi gick 5-6 st i varje klass. Där hittade jag ännu fler vänner att ha roligt med och jag hamnade i helt fel sällskap. Många av dom jag umgicks med är riktiga pundare nu och jag kunde ha gått samma väg som dom. Mamma säger ofta att "Oliver räddade dig" och det kan nog stämma till stor del. Jag blev gravid precis när jag skulle börja nian(jag hade gått om ett år) och många blev bestörda och trodde inte jag skulle klara det,vlket jag förstår nu i efterhand. För jag var ansvarslös och hade i princip ingenting. Jag bodde hemma,gick i skolan och var pank. Plus att jag festade varje helg och hade massa hyss för mig. Som tur var har jag en familj som ALLTID har ställt upp för mig vad det än gäller.
Den ända som nog blev glad när jag berättade att jag var gravid var nog Marie. Hon har nu också en dotter och är gudmor till Oliver. Jag var inte heller tillsammans med Olivers pappa och hade riktigt tur att han är en sn underbar pappa idag.
Jag kan inte säga att jag var redo att bli mamma som 17-åring för det var jag nog inte helt men jag ångar absolut inte Oliver och har aldrig gjort det heller. Jag har klarat mig bra och nu står jag här med världens finaste son,fast bostad och jobb och en underbar pojkvän och vänner.
Jag och Joona träffades när  Oliver var ca 1 år. Vi har gått igenom mycket som jag varken vill skriva eller tänka på men nu har vi ett bra förhållande och väntar barn tillsammans. Han har också en dotter (Tilda) som är 3.5 år och en av Olivers bästa kompisar. Om det är något ni undrar över så fråga gärna.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj vad intressant fakta ändå. Skulle jag skriva om mig själv skulle alla sucka om du förstår. Men du är en grym människa som har tagit igenom allt! Du har kommit långt i livet! :D
Har addat dig nu förresten ;) Jag som är [S] :D
Kramar

2008-05-05 @ 22:10:55
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: alexandra

Dennis raddade mitt liv oxa, man far sig en tankestallare och inser vad som ar viktigt har i livet.
My kids are my drugs nu for tiden typ!hihi

2008-05-06 @ 10:15:40
URL: http://mama08.blogg.se
Postat av: Anonym

oj...jag vart också glad när du väntade Olli..o ja e också gudmor..ville bara tilläga de..puss hej

2008-05-08 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0