ONSDAG!

Jag orkade inte blogga igår. Åt middag och kollade sen på tv hela kvällen. Men usch va dåligt jag mådde efter Desperate housewives! Hennes barn som låg begravda under det där huset.. Jag kan inte se sånt när det kommer till barn. Jag kommer alltid att tänka på Oliver då. Så efter det hade jag svårt att sova. Joona somnade redan 20:30 så han var inte mycket till sällskap. Jag mådde dåligt och ville diskutera så jag försökte väcka honom men han blev bara arg då. Att man kan bli så påverkad av en serie!?


I början när jag var gravid så mådde jag väldigt illa och var sugen på väldigt mycket olika grejer hela tiden. Det ledde till att jag hade hela skafferiet fullt med godis i olika sorter och former som bara låg och skräpade. Så imorse rensade jag ut och tog med mig två påsar godis till jobbet. Uppskattat? Absolut!!

Ikväll är det utvecklingssamtal på dagis. 18:10 ska jag och Olivers pappa befinna oss där.
Min vän Marie fyller år idag också så får se om hon hinner träffa mig en snabbis! Grattis gumman!

Nu är det dax för lunch.

Ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fuck jag har missat TVA avsnitt med DHW!
Fy va jobbigt!

Vi aker hem imorgon bitti, da har vi varit har i 10 dagar!
Puss

2008-05-07 @ 12:01:00
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0