Över nu?

Skönt! det verkar inte bli någon mer migrän-attack. Det känns bra i hu´vudet nu. Nu har alla åkt inkl min man som skulle se fotboll med hans kompisar ikväll. Jag och barnen har haft mys med popcorn och film och imorn åker dom till sin mamma/pappa :(
Oliver ska ha kalas imorn på sin pappas sida och det ser han verkligen fram emot. Hans farmor och mormor har blivit riktigt bra vänner och pratar nästan varje dag..skumt?Haha.

Här är lite bilder från våran picnick idag.

image264
image265
image266
image267
image268

Upptäckte precis att min kära son har ritat på väggen! Åh så arg jag blev! Det var inte länge sen vi fick omtapetserat. Jäkla unge!!

Ska kolla om det går bort. Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0