Vänner.

Ibland blir jag så trött på hur vissa kan bete sig som 14 år. Säga att dom är såna som står för vad dom tycker men ändå inte kunna säga det rakt ut. Istället hålla på och pika och liknande. Jag är trött på sånt. Det tillhör fjortis-stadiet och det har iallafall jag lämnat för länge sedan. Och vissa verkar inte förstå att man har en familj nu. En lägenhet som ska städas och barn som ska tas hand om. Jag kan inte leva på samma sätt som vissa av mina vänner och det verkar dom ha svårt att förstå! acceptera mig som den jag är annars behöver vi inte vara vänner.Thats it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu la ju du en pik, puckolucko! speak up istället

2008-05-19 @ 11:20:26
Postat av: Alexandra

Sånt e ju bara så sjukt irriterande, särskilt om nån hävdar "jag är den sorts person som säger rakt ut vad jag tycker å tänker" bla bla bla
Sen när det väl kommer till kritan sticker de med svansen mellan benen!

2008-05-19 @ 13:18:04
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0