Varför kan jag inte njuta?

Redan torsdag! Shit vad veckorna rullar på. Idag är det onda i halsen borta men den har istället bytts ut mot ångest. Igår när jag var på väg hem så insåg jag massor av grejer. Tex att jag aldrig kommer ´vara i mitt barndomshem någe mer. Längtade otroligt mycket efter att bara få vara barn och slippa allt ansvar. Dessutom blir jag så arg på mig själv att jag inte bara kan njuta av att vara gravid. Alla jag pratar med tycker det är så UNDERBART att vara gravid. Varför känner inte jag så? För någon timme sen kom alla dom jobbiga känslorna tillbaka. Jag sitter med gråten i halsen men det känns samtidigt så löjligt att jag känner så här.


Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh, tror jag förstår dig lite granna. Du har ju kommit längre i graviditeten än vad jag gjorde.. men jag kände mig också instängd och typ ful. Men det blir nog bättre snart ska du se. När du kommer längre in i graviditeten :)

Kramar

2008-05-08 @ 17:10:23
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: alexandra

Oh gumman då, hoppas det känns bättre senare i grav!

2008-05-11 @ 09:55:25
URL: http://mama08.blogg.se
Postat av: Sanna

Usch känner igen mig i dig. Jag tyckte inte heller att det var underbart att vara gravid. Inte hela tiden iaf. Men man får ju lön för mödan i slutet, då är blir
det ju värt det! Men håll ut! Gillar din blogg Kram Sanna

2008-05-15 @ 11:28:18
URL: http://sannahenefelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0